Det här har jag velat baka väldigt mycket, Slutty Brownies! Och ja man kan ha åsikter om namnet, tycker att Brownie med extra allt låter lite bättre. Iallafall, såg det här på Youtube för länge sedan. Receptet har legat sparat i min hög med recept som ska testas. Så äntligen förrahelgen fick man ändan ur vagnen och gjorde något åt det. 
 
Brownie med extra allt är för den som verkligen gillar choklad och liksom extra allt. Chocolate chip cookie, Oreos och kladdkaka är egentligen vad det är. 
 
Jag använde mitt favorit recept på Chocolate Chip Cookies: Millies Cookies här på bloggen. Oreos, vanliga och chokladfyllda oreos, och till Brownie lagret min kladdkake recept. 
 
Så här gjorde jag: Gör chocoloate chip cookie degen först. Tryck ut den i en form. Jag anvämnde en rundform, men funkar lika bra med vilken form som helst. Nästa gång tror jag att jag behöver använda en större form dock eftersom alla lagren blev ganska tjocka. 
 
Täck cookie doughen med Oreos
 
Gör brownie lagret och grädda i ugnen i ca. 20 minuter (alltså som att du gräddar kladdkaka). 
 
 
 
 
 
brownies,

Kommentera

Publiceras ej